2014-11-14

WYNIKI LICYTACJI + OFERTA #010

Tak więc 4 z 6 koni znalazło nowych właścicieli, a szkoda, bo zarówno Kaillou jak i Hermany mają potencjał i mogłyby uszczęśliwić którąś z was. Nie rozwijając się nadto oświadczam iż:

SELCIERS EVERE- Martina Quesada Rosewood Ranch     25 000 H
PANICZ DWORU- Paula Revenwood WSKS Winter Mist     18 000 H
LAUROR GRAY DANCER- Hannah Evening Malinowe Wzgórze     18 000 H
ASIRRA ASMA- Miśka Ross WHK Lider     17 000 H

Hermany S, Kaillou, ale także Ursulla są na sprzedaż, chętnych proszę o składanie formularzy ze sprzedażą. Cena klaczy jest do ustalenia i w razie czego wysyłajcie wiadomości na maila lub piszcie na stajennym chatboxie. Istotne jest także dla mnie odebranie koni, dlatego w najbliższym czasie prosiłabym o wstawienie nowych nabytków, jak i zgłoszenie się po nie jak najszybciej (najlepiej już dziś)!

A teraz oferta :

Dla: Paula Revenwood | WSKS Winter Mist
Po: Lannister 2006 DRP
Od: Uzuri 2002 DRP

Imię potomka: og. Baratheon
Rasa: DRP
Predyspozycje: dresaż P-N

7 komentarzy:

  1. www.hipodrom-arisha.blogspot.com -> cross :d

    OdpowiedzUsuń
  2. FORMULARZ

    Imię i Nazwisko: Elvia Savange
    Adres stajni: http://whk-homestead.blogspot.com/
    Kontakt: przez stajnię lub VSC

    Imię konia: Kaillou
    Dlaczego on? Co mu zapewniasz: Kiedy rozpoczęła się licytacja, klaczka od razu mnie zainteresowała. Przede wszystkim uwielbiam jej rodziców. Mam już jedną klaczkę po nich, jednak to mnie jakoś do niej nie zniechęciło. Zerknęłam na zdjęcia. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to moja ulubiona maść, potem technika jaką reprezentuje, a moment później jej piękny łeb i te mądre oczka. Jednak coś mi powiedziało, że na razie mam u siebie za dużo koni, nie mogę jej licytować. Czekałam na koniec licytacji, obserwując klacz w nadziei, że trafi do kogoś kto się nią dobrze zajmie. A kiedy zobaczyłam, że do nikogo nie trafiła, uznałam że to jakiś znak, że powinnam złożyć na nią formularz. Mam nadzieję, że Siwka zasili nasze szeregi dumnie reprezentując Homestead na zawodach.
    Będzie miała wiele miłości, ciepłą stajnię z dużym boksem oraz kilka hektarów pastwisk. Jej koleżanki na pewno chętnie ją przyjmą do stada i zadomowi się u nas szybko. Będzie otaczana miłością zarówno przeze mnie jak i resztę kadry. Czeka ją wiele ciekawych treningów, które będą doskonalić jej umiejętności, a także innych, lżejszych jazd, terenów dziennych i nocnych, może jakieś wyjazdy poza stajnię, jakieś rajdy. Zapewnimy jej starty w zawodach, ale także dużo odpoczynku i czasu na zabawę. Na pewno nie będzie się u nas nudzić, ani nie będzie zapomniana, a wręcz przeciwnie.
    Cena: 20 000H

    OdpowiedzUsuń
  3. http://malinowe-wzgorze.blogspot.de/2014/11/og-drp-lauror-grey-dancer.html :) A opis wkrótce :)

    I czy mogłabym prosić o boks do matki Laurora, nie umiem znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cheltenham 2014 Yealing Sales, zapraszam! ^^
    (cheltenham-racecourse.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja oferta została zrealizowana :)
    www.liliowa-zatoka.blogspot.com
    Juki

    OdpowiedzUsuń
  6. Licytacja naszych potomków... w ciemno! ;)
    Więcej znajdziesz na: ag-stud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez problemu :D
    Dzięki wielkie - do końca tygodnia pojawi się na stajni ^^

    OdpowiedzUsuń