2017-08-25

Zaklepuje

ZAKLEPUJE 





8 komentarzy:

  1. Kojarzę; ale możliwe ze dlatego ze gdzies widziałam jego zdjęcia, bo nie jestem w stanie przypasować go do żadnego virtowego konia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstaw jeszcze jedno zdjęcie może , bo nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy to tylko mi, ale zdjęcia nie działają
    + jeśli zaklepujesz to zrób to na zaklepywalni (http://zaklepane-konie.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam, powinny działać teraz.
      Jeśli konia nie ma w vircie wstawię go w ciągu 2 dni, więc nie będę zaśmiecać ZK ;)

      Usuń
    2. już działają :)
      ogólnie rada na przyszłość - jak nie wiesz czy jakiś koń jest w Vircie to sprawdzaj najpierw u Detalli, bo najczęściej okazuje się, że ona go ma :P
      Ale tak przeglądam jej konie i tego chyba nie widzę.

      Usuń
    3. Hahaha zawsze tak robię :p
      przeglądam nawet te zaklepane konie

      Usuń
  4. Coś mi ta mordka wydaje się być znajoma, ale nie wiem skąd. Ja go nie mam, więc jak dla mnie - wstawiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej go nie ma w vircie :)

    OdpowiedzUsuń