2017-01-08

Nowy post

Na wixie nowy post!

11 komentarzy:

  1. Prehistoric Boa jest cudowny, za to Desert Rose zawsze będę kojarzyć z jej starym wizerunkiem.
    Czekam z niecierpliwością na arabki, obojętnie w jakiej dyscyplinie, pora zasilić kadrę Might Arabians nową krwią. ;>

    Pozdrawiam, Domcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę jedynie o rozsądne ceny, bo ostatnio to sobie mogłam tylko popatrzeć na te koniska na sprzedaż... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana zdjęć w większości na plus, choć nie wiem czy przyzwyczaję się do nowej Desert Rose :D Za to Huriyah zdecydowanie bardziej odpowiadała mi w poprzedniej siwej wersji (cudeńko!).
    Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co tam dla nas wyszperasz! Pewnie jak zwykle będę zachwycona bez względu na dyscyplinę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiery jest twój, możesz zmienić fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam ci na maila aktualny opis ogiera :)

      Usuń
    2. Możesz zmieniać xDD W takim razie dam te aktualne fotki innemu koniuchowi może :D

      Usuń
  5. Te fotki które dałaś Fieremu już są zajęte :( To Mesaad Al Hattal mojej hodowli, stoi w Estrelli http://estrellasportstable.blogspot.com/2016/01/og-mesaad-al-hattal.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się u mnie obłowiłaś :D Waseemah leci do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bierz Klassicala :D Zrobiłaś błąd w imieniu na zdjęciach Baareza! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Reaktywacja! http://hippodromeplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń